1.Nasıl sipariş verebilirim?

Aşağıdaki adımları izleyerek kolayca sipariş verebilirsiniz. 

1- Ana sayfamızda yer alan son eklenenler ürünler dahil, sizin için özenle hazırlanan koleksiyonlara ve ürünlere göz atın. 

2- Satın almak istediğiniz ürünleri, uygun bedenleri seçerek ‘Sepete Ekle’ butonuna tıklayın. (Size uygun beden seçimi için ürün detay sayfasındaki ‘Beden Tablosu’ alanından yararlanabilirsiniz. )

3- Ürünleri sepetinize ekledikten sonra, ekranın alt kısmındaki menüde, ortada yer alan Sepet simgesine tıklayın. 

4- Devam etmek için “Güvenle Satın Al” butonuna tıklayın. 

5- Kargo adresi alanını detaylı ve doğru bir şekilde doldurun ve devam et tuşuna basın. 

6- Tercih ettiğiniz ödeme yöntemini seçin ve gerekli bilgileri doldurun. 

7- ‘Satın Al’ butonuna tıklayın. İşlem tamam; siparişiniz alınmıştır! Güle güle kullanın 🙂

*Dilerseniz Müşteri Hizmetleri Merkezi’miz ile iletişime geçerek siparişinizi oluşturabilirsiniz. 

2.Alışveriş yapabilmek için üye olmalı mıyım?

Misafir Kullanıcı olarak alışveriş yapma imkanı sunmaktayız. Mobil uygulamamızda ise alışveriş yapabilmeniz için üye olmanız gerekmektedir.

Size özel indirimler, son fırsatlar, promosyonlardan haberdar olup kolay iade, sipariş takip ve hızlı sipariş gibi hizmetlerden faydalanmak için üye olmanızı öneririz.

3.Sepetime ürün ekleyip – çıkarabilir miyim?

Siparişinizi tamamlamadan önce, “Sepetim” alanında (X) işaretine tıklayarak sepetinizdeki ürünleri çıkarabilir, ‘Alışverişe Devam Et’ butonuyla yeni ürün ekleyebilirsiniz. 

Siparişinizi tamamladıktan sonra, Müşteri Hizmetleri Merkezi’miz ile iletişime geçerek talebinizi iletmeniz halinde; sipariş durumunuz gerekli şartları sağlıyor ise ürün ekleme veya çıkarma yapabilirsiniz.

4.Sepetimde hangi detayları bulabilirim?

Sevdiğiniz ve satın almak istediğiniz ürünleri, bunların adetlerini, bedenlerini ve birim tutarları ile toplam alışveriş tutarınızı va kargo bedelini sepetinizde görebilirsiniz. 
Ayrıca, varsa promosyon kodunuzu kullanabileceğiniz alanı da “Sepetim” bölümünde görebilirsiniz. 

5.Seçtiğim ürünler sepetimde ne kadar süre kalır?

Ürünler stokta olduğu sürece sepetinizde kalacaktır. Stoğu tükenen ürün sepetinizden otomatik olarak kaldırılacaktır.

6.Alışverişimdeki indirim tutarını nerede görebilirim?

Geçerli kupon kodunuzu sepetinize uyguladıktan sonra, indirim yapılan tutarı sepetinizin kupon indirim alanında görebilirsiniz.

7.Stokta olmayan ürünün stoğa geldiğinden nasıl haberdar olurum?

İstediğiniz ürünün varsa altındaki beden seçim alanından size uygun bedeni seçiniz ve ‘Gelince Haber Ver’ butonuna tıklayınız. Ürün stokları güncellendiğinde SMS/e-posta ile bilgilendirileceksiniz.

8.Ödemesini yaptığım siparişimi hesabımdaki “Siparişlerim”de göremiyorum. Ne yapabilirim?

Hesabınızdan ödeme alındığını gösteren dekontunuz ile birlikte destek@modanisa.com adresimize e-posta gönderebilir veya emsale.com.tr arayabilirsiniz. Ekibimiz sorunu en kısa sürede çözüp size yardımcı olacaktır.

9.Siparişimi nasıl takip ederim?

Kargonuzun durumunu;

-Siparişinizi  ana sayfada bulunan “Kargom Nerede” butonuna tıklayarak,

-Üye girişi yaptıktan sonra, ana sayfada sağ üst köşede bulunan kullanıcı adınıza tıklayarak; “Siparişlerim” bölümünden,

-Siparişiniz kargo firmasına teslim edildiğinde size gönderilecek e-posta ve SMS bilgilendirmelerinde yer alan “Gönderi Kodu”nuzla birlikte ilgili kargo firmasıyla iletişime geçerek veya websitesini ziyaret ederek,

öğrenebilirsiniz.